Série profesních portrétů
Profesní portréty pro realitního makléře Janu Vydrovou ze společnosti RE/MAX. Fotografie byli použity na vizitky, bilboardy, email, facebook, website a jiné prezentace.
Rubrika „Reklama“ na našem blogu je zdrojem inspirace a know-how pro všechny, kdo hledají účinné strategie pro propojení svých produktů či služeb s cílovou skupinou. Jsem Ondřej Dobias, profesionální fotograf s ateliérem v srdci Prahy, a v této rubrice se s vámi podělím o své znalosti a zkušenosti v oblasti reklamní fotografie.
Pro mě není reklama jenom o prodeji produktu, ale o vyprávění příběhu a vytváření emocí. V této rubrice se zaměřím na význam vizuálního obsahu v reklamě a sdílím s vámi tipy, jak vytvořit atraktivní fotografie, které osloví vaše zákazníky a zanechají dlouhodobý dojem.
Budeme prozkoumávat různé styly reklamní fotografie, techniky osvětlení a kompozice, stejně jako strategie pro výběr vhodných lokalit a modelů. Bez ohledu na to, zda jste malý podnikatel či zkušený marketér, máme tu pro vás nápady a rady, jak efektivně využít fotografii k posílení vaší značky a dosažení obchodních cílů.
Připojte se ke mně na této cestě objevování tajů reklamní fotografie a společně vytvoříme vizuální obsah, který zaujme a inspiruje vaše publikum. V rubrice „Reklama“ najdete praktické tipy, inspirativní příklady a návody, jak se stát mistrem využívání fotografie ve světě reklamy.
magová reklama se soustředí na vytváření obrazu a vnímání značky prostřednictvím vizuálních prvků. Zde se zaměříme na tvorbu fotografických kampaní, které mají za cíl vytvořit určitou atmosféru, pocit nebo styl spojený se značkou. Budeme zkoumat strategie pro výběr modelů, lokací a stylů fotografie, které nejenže odpovídají identitě značky, ale také oslovují cílovou skupinu a zapadají do aktuálních trendů.
Katalogová fotografie, na druhou stranu, slouží k prezentaci konkrétních produktů nebo služeb. Zde se soustředíme na detailní zobrazení produktů, jejich vlastností a funkcí. Budeme prozkoumávat techniky pro práci s osvětlením, pozadím a kompozicí, které pomohou vytvořit atraktivní a informativní katalogové snímky, jež přesně prezentují vaše nabízené produkty a přesvědčivě osloví potenciální zákazníky.
Profesní portréty pro realitního makléře Janu Vydrovou ze společnosti RE/MAX. Fotografie byli použity na vizitky, bilboardy, email, facebook, website a jiné prezentace.
Na webu penzionu naleznete mé fotografie: http://www.penziondobrecasy.cz
Léto začalo jak jinak než tradiční fotografováním prodejního katalogu společnosti Barley výrobce spodního prádla a plavek. Společnost se tentokráte rozhodla v zájmu ušetření nákladu na výrobu katalogu fotografovat vše v ateliéru ve spolupráci s modním stylistou a následnou postprodukcí modelku vložit do vizuálu.
Serie fotografií cukrovinek, dezertů a slavnostních dortů pro Cukrářku Lucii Průšovou nadále pokračuje. Mrkněte sami lze odolat ? Profesionální imagové fotografie z oblasti gastronomie. Svatební minidezerty – profesionální produktová fotografie jídla
První fotografie vznikla při odchodu modelky z focení módního katalogu jen tak letmo ale moc povedená. Druhá fotografie byla zadaní od fitness školy na své propagační materiály. Třetí fotografie jako ilustrační fotografie k článku.
Jak jsem fotografoval produktovou PR fotografii pro značku sportovních bot a oblečení PUMA. A co stoho vzniklo. fotografické reklamní produktové studio